FORMY WYSYŁKI DOSTĘPNE W SKLEPIE

Kurier InPost

Paczkomaty InPost

Kurier Pocztex

Za pobraniem (kurier Pocztex)

Odbiór osobisty – po wcześniejszym kontakcie telefonicznym w godzinach pracy sklepu

 

REGULAMIN ZWROTU I WYMIANY

Jeśli chcesz dokonać zwrotu lub wymiany towaru, odeślij ubranka wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem zwrotu (dołączyliśmy go do paczki wraz z podpietym paragonem ) w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki na adres : Dziecięce Trendy Izabela Gwóźdź-Krawczyk ul. Belna 86 42-575 Strzyżowice. Nie dotyczy Strefy Hand Made.  

 

REGULAMIN ZWROTU WYMIANY :

Odstąpienie od umowy (ZWROT)

  1. Klient ma prawo odstąpić od zawartej umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów wskazanych w niniejszym regulaminie w terminie 14 dni.
  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa z upływem 14 dni od dnia, w którym klient wszedł w posiadanie kupionych rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez klienta weszła w posiadanie rzeczy.
  3. Do zachowania terminu wystarczające jest wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem.
  4. Klient może skorzystać ze wzoru oświadczenia odstąpienia od umowy, jednakże nie jest to obowiązkowe.
  5. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy klient musi poinformować o tym fakcie sklep Dziecięce Trendy w drodze jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, które należy wysłać za pośrednictwem formularza zwrotu na adres mailowy: dzieciece.trendy@wp.pl
  6. W przypadku złożenia przez klienta oświadczenia o odstąpieniu od umowy umowę uważa się za niezawartą.
  7. Sklep www.dzieciecetrendy.pl niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia klienta o odstąpieniu od umowy, zwróci klientowi dokonane przez niego płatności.
  8. Sklep www.dzieciecetrendy.pl dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył klient.
  9. Sklep www.dzieciecetrendypl może się wstrzymać ze zwrotem płatności otrzymanych od klienta do chwili otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  10. Rzeczy należy odesłać na adres Dziecięce Trendy Izabela Gwóźdź-Krawczyk ul. Belna 86 42-575 Strzyżowice niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym klient odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczające jest odesłanie rzeczy przed jego upływem.
  11. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
  12. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwracany towar powinien być nieuszkodzony, kompletny, nieużywany, w stanie umożliwiającym jego dalszą odsprzedaż, a nadto zapakowane w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki podczas transportu.
  13. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje klientowi w stosunku do umów:
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb w tym Strefy Hand Made ( o której mowa poniżej)
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia, produkty bieliźniane.
  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

Art.  556.  [Rękojmia]

Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia)

 

REGULAMIN STREFY HAND MADE – PRZECZTYAJ UWAŻNIE – BRAK MOŻLIWOŚCI ZWROTU ( Jeśli cokolwiek jest dla Ciebie niejasne zapraszamy do kontaktu)

1.Regulamin określa zasady na jakich prowadzona jest sprzedaż Hand Made za pośrednictwem sklepu internetowego Dzieciecetrendy.pl
2. Regulamin ten jest integralną częścią umowy sprzedaży produktów, które oferujemy. Przed dokonaniem zakupów masz obowiązek się z nim zapoznać.
3. Przedmiotem sprzedaży w Strefie Hand Made są produkty, które prezentujemy na stronie sklepu Dzieciecetrendy.pl i oznaczone jako „PRÓBNA WERSJA MODELOWA”
4. Oferta produktów jest na bieżąco aktualizowana
5. Ceny towarów nie zawierają kosztów przesyłki
6. Wszystkie produkty są szyte z wyselekcjonowanych, wysokogatunkowych materiałów z nadrukiem cyfrowym – tylko polskiej produkcji.
7. umożliwiamy klientom możliwość zamówień produktów z niewielką edycją modeli tj. długość rękawa, długość całkowita- po wcześniejszym kontakcie drogą meilowa, w celu konsultacji poprawek.
8. Każdy prezentowany przez nas model posiada tabelę rozmiarów, według której jest szyty.
9. Zamówienia specjalne Hand Made realizowane są wyłącznie po dokonaniu przedpłaty na konto firmy. Po zaksięgowaniu środków Klient otrzymuje fakturę ProFormę. Paragon lub fakturę końcową zamawiający otrzymuje wraz z gotowym zamówieniem.
10. Czas realizacji zamówienia wynosi 14 dni roboczych, liczonych od dnia zaksięgowania środków na koncie firmy.
11. Zamówienia specjalne ze względu na swój indywidualny charakter nie podlegają zwrotom. Prawo do odstąpienia od umowy na odległość – nie przysługuje klientowi w doniesieniu do umowy, w którym przedmiotem świadczenia jest rzecz wyprodukowana według Twojej specyfikacji.
12. Zamówienia specjalne podlegają jedynie reklamacji- jeżeli rzecz sprzedana ma wadę niepowstałą z winy kupującego , może on rządać wymiany produktu na wolny od wad egzemplarz lub usunięcie wady.
13. Przy zmianach długości powyżej 5 cm zastrzegamy sobie prawo do marginesu błędu -/+ 1 cm.
14. Płatność oraz formy i koszty dostawy Strefy Hand Made określane są w ogólnym regulaminie sklepu i nie ulegają zmianom

WYMIANA

      Jeśli rozmiar, który zamówiłaś okazał się za mały lub za duży mimo podanych w opisie wymiarów możliwa jest wymiana w ciągu 14 dni od otrzymania towaru:

  1. Rzeczy należy odesłać z dołączonym paragonem i formularzem wymiany na adres: DZIECIĘCE TRENDY Izabela Gwóźdź-Krawczyk ul. Belna 86 42-575 Strzyżowice niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. Do zachowania terminu wystarczające jest odesłanie rzeczy przed jego upływem.
  2. Klient ponosi bezpośrednie koszty wymiany rzeczy. Jeśli rzecz ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłana pocztą, przed złożeniem zamówienia klient otrzyma informację o kosztach lub szacowanych kosztach zwrotu rzeczy.
  3. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwracany towar powinien być nieuszkodzony, kompletny, nieużywany,z fabrycznie dopiętą metką, w stanie umożliwiającym jego dalszą odsprzedaż, a nadto zapakowane w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki podczas transportu.
  4. W przypadku braku danego rozmiaru Sprzedawca zwraca Klientowi koszt towaru   

 

Reklamacje

  1. Sklep www.dzieciecetrendy.pl jest zobowiązany do dostarczania rzecz wolnych od wad. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę klient stosownie do i w granicach obowiązujących przepisów może:złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny, złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, przy czym uprawnienie to nie powstaje jeśli wada jest nieistotna, żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
  2. Wszelkie wady produktu będące podstawą reklamacji powinny zostać zgłoszone do www.dzieciecetrendy.pl niezwłocznie po ich wykryciu. Informacja o wadach powinna być przekazana w formie pisemnej z załączonym zdjęciem produktu reklamowanego.
  3. Reklamacje należy składać w formie pisemnej pod na adres mailowy dzieciece.trendy@wp.pl
  4. Sklep www.dzieciecetrendy.pl zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia.
  5. Każda reklamacja rozpatrywana jest w trybie indywidualnym. Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest dokumentacja zdjęciowa przesłana przez Nadawcę.
  6. Do skorzystania z uprawnień wynikających z rękojmi klient powinien przedstawić dowód zakupu.
  7. Sklep www.dzieciecetrendy.pl nie odpowiada za wszelkiego rodzaju uszkodzenia będące w szczególności następstwem przypadkowego lub celowego uszkodzenia rzeczy przez klienta, nieprawidłowego użytkowania rzeczy.
  8. Klient nie będący konsumentem w rozumieniu powszechnie obowiązujących przepisów prawa jest wyłączony z uprawnień wynikających z rękojmi za wadu rzeczy sprzedanych.
  9. Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania reklamacji i rozwiązywania sporów zgodnie z zasadami wskazanymi na stronie internetowej uokik.gov.pl w zakładce „Pozasądowe rozwiązywanie sporów konsumenckich”.