FORMY WYSYŁKI DOSTĘPNE W SKLEPIE
Kurier InPost
Paczkomaty InPost
Kurier Pocztex
Za pobraniem (kurier Pocztex)
Odbiór osobisty – po wcześniejszym kontakcie telefonicznym w godzinach pracy sklepu
REGULAMIN ZWROTU I WYMIANY
Jeśli chcesz dokonać zwrotu lub wymiany towaru, odeślij ubranka wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem zwrotu (dołączyliśmy go do paczki wraz z podpietym paragonem ) w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki na adres : Dziecięce Trendy Izabela Gwóźdź-Krawczyk ul. Belna 86 42-575 Strzyżowice. Nie dotyczy Strefy Hand Made.
REGULAMIN ZWROTU WYMIANY :
Odstąpienie od umowy (ZWROT)
- Klient ma prawo odstąpić od zawartej umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów wskazanych w niniejszym regulaminie w terminie 14 dni.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa z upływem 14 dni od dnia, w którym klient wszedł w posiadanie kupionych rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez klienta weszła w posiadanie rzeczy.
- Do zachowania terminu wystarczające jest wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem.
- Klient może skorzystać ze wzoru oświadczenia odstąpienia od umowy, jednakże nie jest to obowiązkowe.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy klient musi poinformować o tym fakcie sklep Dziecięce Trendy w drodze jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, które należy wysłać za pośrednictwem formularza zwrotu na adres mailowy: dzieciece.trendy@wp.pl
- W przypadku złożenia przez klienta oświadczenia o odstąpieniu od umowy umowę uważa się za niezawartą.
- Sklep www.dzieciecetrendy.pl niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia klienta o odstąpieniu od umowy, zwróci klientowi dokonane przez niego płatności.
- Sklep www.dzieciecetrendy.pl dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył klient.
- Sklep www.dzieciecetrendypl może się wstrzymać ze zwrotem płatności otrzymanych od klienta do chwili otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Rzeczy należy odesłać na adres Dziecięce Trendy Izabela Gwóźdź-Krawczyk ul. Belna 86 42-575 Strzyżowice niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym klient odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczające jest odesłanie rzeczy przed jego upływem.
- Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
- Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwracany towar powinien być nieuszkodzony, kompletny, nieużywany, w stanie umożliwiającym jego dalszą odsprzedaż, a nadto zapakowane w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki podczas transportu.
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje klientowi w stosunku do umów:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb w tym Strefy Hand Made ( o której mowa poniżej)
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia, produkty bieliźniane.
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
Art. 556. [Rękojmia]
Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia)
REGULAMIN STREFY HAND MADE – PRZECZTYAJ UWAŻNIE – BRAK MOŻLIWOŚCI ZWROTU ( Jeśli cokolwiek jest dla Ciebie niejasne zapraszamy do kontaktu)
WYMIANA
Jeśli rozmiar, który zamówiłaś okazał się za mały lub za duży mimo podanych w opisie wymiarów możliwa jest wymiana w ciągu 14 dni od otrzymania towaru:
- Rzeczy należy odesłać z dołączonym paragonem i formularzem wymiany na adres: DZIECIĘCE TRENDY Izabela Gwóźdź-Krawczyk ul. Belna 86 42-575 Strzyżowice niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. Do zachowania terminu wystarczające jest odesłanie rzeczy przed jego upływem.
- Klient ponosi bezpośrednie koszty wymiany rzeczy. Jeśli rzecz ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłana pocztą, przed złożeniem zamówienia klient otrzyma informację o kosztach lub szacowanych kosztach zwrotu rzeczy.
- Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwracany towar powinien być nieuszkodzony, kompletny, nieużywany,z fabrycznie dopiętą metką, w stanie umożliwiającym jego dalszą odsprzedaż, a nadto zapakowane w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki podczas transportu.
- W przypadku braku danego rozmiaru Sprzedawca zwraca Klientowi koszt towaru
Reklamacje
- Sklep www.dzieciecetrendy.pl jest zobowiązany do dostarczania rzecz wolnych od wad. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę klient stosownie do i w granicach obowiązujących przepisów może:złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny, złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, przy czym uprawnienie to nie powstaje jeśli wada jest nieistotna, żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
- Wszelkie wady produktu będące podstawą reklamacji powinny zostać zgłoszone do www.dzieciecetrendy.pl niezwłocznie po ich wykryciu. Informacja o wadach powinna być przekazana w formie pisemnej z załączonym zdjęciem produktu reklamowanego.
- Reklamacje należy składać w formie pisemnej pod na adres mailowy dzieciece.trendy@wp.pl
- Sklep www.dzieciecetrendy.pl zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia.
- Każda reklamacja rozpatrywana jest w trybie indywidualnym. Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest dokumentacja zdjęciowa przesłana przez Nadawcę.
- Do skorzystania z uprawnień wynikających z rękojmi klient powinien przedstawić dowód zakupu.
- Sklep www.dzieciecetrendy.pl nie odpowiada za wszelkiego rodzaju uszkodzenia będące w szczególności następstwem przypadkowego lub celowego uszkodzenia rzeczy przez klienta, nieprawidłowego użytkowania rzeczy.
- Klient nie będący konsumentem w rozumieniu powszechnie obowiązujących przepisów prawa jest wyłączony z uprawnień wynikających z rękojmi za wadu rzeczy sprzedanych.
- Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania reklamacji i rozwiązywania sporów zgodnie z zasadami wskazanymi na stronie internetowej uokik.gov.pl w zakładce „Pozasądowe rozwiązywanie sporów konsumenckich”.